Rexhepi: Investojmë më shumë se 1 miliardë euro në infrastrukturën rrugore si asnjëherë më parë

Ministria e Transportit dhe Lidhjeve po investon si asnjëherë më parë mbi 1 miliard euro në infrastrukturën rrugore. Në vazhdimësi jemi duke punuar në përmirësimin dhe modernizimin e infrastrukturës rrugore, gjë që shihet edhe nga projektet e shumta që po i realizojmë në mbarë vendin, thotë në një intervistë për “Loklal” Bekim Rexhepi – zëvendësministër i Transportit dhe Lidhjeve.

Ai thekson se Qeveria është e fokusuar fuqishëm në ndërtimin e seksioneve autostradë të Korridorit 8, autostradave, si dhe në rehabilitimin dhe rikonstruksionin e rrugëve kryesore dhe rajonale.

Javën e kaluar kemi filluar ndërtimin e Korridorit hekurudhor 8 në lindje dhe deri në fund të vitit presim të fillojmë ndërtimin e autostradës së Korridorit 8 dhe korridorit 10E. Sa i përket projekteve të tjera të planifikuara për këtë vit, mund të them lirisht se ato realizohen pa probleme dhe në vazhdimësi. Këtu do të rendisja projektin për rrugët lokale, për ndërtimin e kanalizimeve dhe ujësjellësave, për digën e Otinjës, për përmirësimin e pikave kufitare etj., thekson Rexhepi.

Si po shkon realizimi i investimeve kapitale këtë vit dhe si do të krahasohej me vitin 2021?

-Projektet kapitale janë ndërtesat me dinamikë të pashuar. Kjo nënkupton që të gjitha projektet e parapara në buxhet janë në një fazë të caktuar të zbatimit. Dëshiroj të përmend se mbi 71 për qind e projekteve kapitale të buxhetit të Ministrisë së Transportit dhe Post-Telekomunikacionit janë ndarë për ndërtimin e seksioneve hekurudhore dhe autostrada. Javën e kaluar kemi filluar ndërtimin e korridorit hekurudhor 8 në lindje, dhe deri në fund të vitit presim të fillojmë ndërtimin e seksioneve autostradë të korridorit 8 dhe korridorit 10 e. Sa i përket projekteve të tjera të planifikuara për këtë vit, mund të them lirisht se ato realizohen pa probleme dhe në vazhdimësi. Këtu do të rendisja projektin për rrugët lokale, për ndërtimin e kanalizimeve dhe tubacioneve të ujit, për digën e Otinjës, për përmirësimin e pikave kufitare etj. Vlerësimet tona janë se këtë vit do të përfundojmë mbi 90% me realizimin e buxhetit për investime kapitale.

Si është situata me infrastrukturën rrugore?

Ministria e Transportit dhe Lidhjeve po investon më shumë se 1 miliard euro në infrastrukturën rrugore si asnjëherë më parë. Në vazhdimësi po punohet për përmirësimin dhe modernizimin e infrastrukturës rrugore, gjë që shihet edhe nga projektet e shumta që po realizojmë në të gjithë vendin.

Jemi të fokusuar fuqishëm në ndërtimin e seksioneve autostradë të Korridorit 8, autostradave, si dhe në rehabilitimin dhe rikonstruksionin e rrugëve kryesore dhe rajonale. Mund të përmend vetëm disa në të cilat po punohet aktualisht: Ndërtimi i autostradës Kërçovë – Ohër, ndërtimi i autostradës Shkup – Bllacë, kemi përfunduar autostradën Shtip – Radovish, jemi duke punuar në ndërtimin e autostradës nga Gradsko përmes Drenovës deri në Farish, ndërtimi i autostradës së re nga Krupishte në Koçan, rehabilitimi i drejtimit rrugor Farish – Prilep (kalimi i Pletvarit), rehabilitimi i mëtejshëm i Strugës – GP Qafasan, Mavrovë – Zhirovnica, ndërtimi i rrugës së re nga Garski Most në Kërçovës dhe rrugëve tjera regjionale dhe magjistrale. Presim që në vitin e ardhshëm të fillojë ndërtimi i autostradës Kërçovë-Bukojçan, si dhe ndërtimi i autostradës Strugë-Qafë Thanë-Trebenisht, Bukojçan-Gostivar, Gostivar-Tetovë dhe Priule deri në Manastir.

Për korridorin 8 dhe 10 D tashmë është miratuar Ligji për interesin strategjik për ndërtimin e seksioneve të këtyre korridoreve dhe ai ligj ka kaluar në Kuvend. Ligji përfshin një marrëveshje për ndërtimin e autostradës Qafë Thanë – Strugë – Trebenishtë, Bukojçan – Gostivar, Gostivar – Tetovë dhe nga Prilep në Manastir me konsorciumin Bechtel dhe Enka. Por përpara nënshkrimit të kontratës me Kontraktorin, shteti do të zgjedhë një Konsulent që do të udhëheqë negociatat me Bechtel-in për sa i përket çmimit dhe dinamikës së projektimit, ndërtimit dhe të gjithë elementëve të tjerë.

Ndërmarrja publike për rrugë shtetërore në këto momente është duke i vlerësuar ofertat për përzgjedhjen e konsulentit. Presim që së shpejti të zgjidhet konsulenca dhe mund të them sipas vlerësimit tim se nëse negociatat përfundojnë me sukses, atëherë ndërtimi i këtyre seksioneve mund të fillojë këtë vit.

Autostrada Kërçovë-Ohër është një “gjemb në këmbë” për qytetarët dhe opozita jo rrallë e akuzon për krim gjatë gjithë këtyre viteve të ndërtimit të saj. Si po shkojnë gjërat aktualisht dhe a mund të presim një vonesë tjetër në nisjen zyrtare të seksionit?

Ne kemi trashëguar shumë probleme në këtë autostradë, por ato janë në të kaluarën dhe nuk duam të flasim për atë që ka ndodhur më parë. Më e rëndësishmja është se janë hequr të gjitha mangësitë dhe tashmë po punohet maksimalisht për realizimin e këtij projekti shumë të rëndësishëm. Aktualisht po punohet me ritme të forta, deri më tani ka përfunduar mbi 71% e projektit. Sipas marrëveshjes, përfundimi i punimeve është fundi i vitit 2023 dhe deri më tani nuk është folur për shtyrje të afatit apo rritje të burimeve financiare.

Probleme po përjeton edhe rruga Shkup-Bllacë, projekt për të cilin punohet shumë vite… Çfarë po ndodh?

Ndërtimi i autostradës Shkup – Bllacë tashmë është në vazhdimësi dhe po punohet në pjesën e parë prej 2 km. Gjatë ndërtimit u shfaq një problem i madh, për të cilin u bë një projekt shtesë dhe për këtë arsye ndërtimi u zgjat për një kohë të shkurtër. Për fazën e dytë prej 10 km presim që deri në fund të vitit të përfundojë dokumentacioni i projektit dhe të shpallet menjëherë procedura e tenderit për përzgjedhjen e kontraktorit. Ajo që është më e rëndësishme është se kemi siguruar fonde për ndërtim.

Ky është padyshim një seksion autostradë i rëndësishëm i rrugës 6 të korridoreve evropiane dhe ne jemi të vendosur fort për ndërtimin e saj për një lidhje më të mirë me fqinjët dhe rritjen e tregtisë, qarkullimin më të shpejtë të mallrave etj.

Këtë fundjavë u mbajt ceremonia me rastin e fillimit të ndërtimit të pjesës lindore të Korridorit VIII hekurudhor, seksioni Kumanovë – Beljakovcë – Kriva Pallankë. Ndonëse kemi pritur me dekada lidhjen hekurudhore me fqinjin tonë lindor, a është ky një hap në drejtimin e duhur drejt kësaj “marrëveshjeje”?

Po, fillimi i këtij projekti është pjesë e perspektivës evropiane të Republikës së Maqedonisë së Veriut. Ndërtimi i kësaj hekurudhe është një parakusht për një zhvillim të qëndrueshëm ekonomik jo vetëm për vendin tonë, por edhe për të gjithë rajonin, dhe për këtë arsye në periudhën e mëparshme ne u përkushtuam fuqishëm për të gjitha ato procedura të nevojshme për të zgjedhur një kontraktor cilësor që do të përfundojë ndërtimin. Maqedonia e Veriut nuk ka kohë për të humbur, hekurudha është prioritet dhe duhet të ndërtohet. Ne kemi afate të sakta me kontraktorët dhe marrim përsipër që brenda këtyre afateve t’i përfundojmë dy seksionet nga Kumanova në Benjakovcë dhe nga Benjakovca në Kriva Pallankë.

Për pjesën e tretë të Korridorit 8 lindor, nga Kriva Pallanka deri në kufirin me Republikën e Bullgarisë, është miratuar projekti i infrastrukturës dhe ekipet tona me ekipe nga Republika e Bullgarisë tashmë janë duke punuar në procedurat për tunelin e përbashkët dhe stacioni i përbashkët hekurudhor.

Presim që në vitin e ardhshëm të shpallet një thirrje publike dhe të fillojë ndërtimi i këtij seksioni të fundit të lidhjes hekurudhore në Lindje, ku tashmë kemi në dispozicion 61 milionë euro nga programi IPA si dhe 155 milionë euro nga VBIF – Fondi i Investimeve për Ballkanin Perëndimor të Bashkimit Evropian.

Periudhën e fundit janë duke u promovuar ndërtesat kolektive të banimit. A planifikoni ta zhvilloni më tej këtë projekt, duke pasur parasysh karakterin social të vendit? Ku mendoni se nevojitet më shumë ky lloj ndërtimi?

Në kuadër të buxhetit të Ministrisë së Transportit dhe Lidhjeve kemi paraparë mjete vetëm për ndërtimin e objekteve sociale. Në 4 vitet e fundit janë ndërtuar dhe janë në ndërtim gjithsej 853 banesa sociale. Prej të cilave: Probishtip 48 i përfunduar – thirrja publike është shpallur në gusht, Vinica 36 e përfunduar – thirrja publike në vazhdim, Sveti Nikollë 48 e përfunduar – thirrja publike në vazhdim, Gostivar 70 e përfunduar – shpërndarë, Negotinë 62 – në fazën finale Demir Kapija 16 – në fazën finale Gjevgjelia 52 – në fazën finale, Butel 312 – në vazhdim, Veles 29 – në vazhdim, Koçani 34 – në vazhdim, Pehçeva 36 – në vazhdim, Saraj 59 – fillimi i ndërtimit, Makedonski Brod 10 – ndahet. , Strumicë 37 – alokuar .

Kriza ekonomike çoi në shkurtimin e shumë projekteve dhe imponoi masa shtrënguese në çdo aspekt nga ministritë. Si jeni dakord me rekomandimet e Qeverisë dhe a do të shkurtojë kriza disa nga projektet e ardhshme të Ministrisë së Transportit dhe Lidhjeve?

Projektet kapitale realizohen me dinamikë të pandërprerë. Nuk ka ulje të mjeteve buxhetore të destinuara për projekte kapitale. Për shkak të krizës botërore dhe konfliktit në Ukrainë, ka një prolongim të lehtë, por të gjitha projektet kapitale zbatohen vazhdimisht. Në kushtet e krizës energjetike, lirisht mund të mburrem se Ministria e Transportit dhe Lidhjeve është një nga ministritë ku në këtë periudhë ka treguar disiplinën më të madhe në kursimin e energjisë elektrike në kushtet e krizës. Kemi ulur konsumin e energjisë elektrike deri në 30%, duke u dhënë shembull institucioneve të tjera dhe qytetarëve se në kohët e kësaj krize globale energjitike mund të kursehet.

Related posts

30 vjetori i UÇK-së, Ahmeti: Tre shkronjat e arta sollën kthesën historike në fatin e kombit shqiptar

Kryetari i Bashkimit Demokratik për Integrim Ali Ahmeti ka qëndruar në Prishtinë së bashku me veprimtarë të çështjes kombëtare e atdhetarë kanë…

Gjuha shqipe është vija që nuk duhet dhe nuk guxon të kapërcehet!

Teksa afrohet dita e vendimit të Gjykatës Kushtetuese për rishikimin e Ligjit për Gjuhët, Bashkimi Demokratik për Integrim (BDI) paralajmëron edhe një…

Pastrimi etnik në institucione: Shqiptarët nën sulmin e qeverisë pa legjitimitet

Bashkimi Demokratik për Integrim (BDI) dënon fuqimisht fushatën në vazhdim të diskriminimit etnik dhe “pastrimit institucional” që po vihet në zbatim ndaj…